Redan Söndag!

publicerat i Allmänt;
jag skall snart åka till Lerum och ta en fika med Marie..=)
Fredagen gick bra..
var en fin begravning.. en borgelig sådan utan predikan av en präst..=)
Alla tyckte min sång var fin och Syrran började ju lipa när jag sjöng .. så antar att jag skall ta det som nått positivt..=)
jag sjöng helt fel i mitt rösttonläge skulle sjubga första låten i ljus stämma hela låten istället sjöng jag upp och ner blandat med ljus och mörk stämma.. haha.. helt sjukt..!!
Andra låten sjöng jag ju fel i slutet på.. men men.. gick bra innan.. haha..
efteråt var det ju lunch på en restaurang i Norrköping... var mysigt.. hade ju släktingar från Norge som kom.. det e ju alltid kul att få träffa sina släktingar..och kusiner man aldrig träffar annars!!!
efter det gick vi systrar och strosade lite i Norrköping=)
mysig stad ändå..=)
NORKÖPING=)
sen var det dax att åka hemåt... var hemma vid åtta som jag förutsedde.. Daniel kom strax därefter med mat till oss.. kikade på Lets dance och gick sen och la oss.. Daniel skulle bara duscha och jag lyckades fanemej stensomna på dom få minutrarna!! var HELT SLUT!!!

Lördagen gick vi upp ganska tidigt..
åt en god frukost och sen hade ju jag tvätt tid mellan 12-16... vi passade på att åka och handla mellan tvättningarna...
sen gjorde jag mig i rodning och så åkte vi till Kolle och hämta upp Bettan och Therese som e en gammal klasskompis till mig från Gymnasiet..=)
Daniel körde oss till Tollered var ju Fest på Åkeriet där.. jag var halv seg.. haft en jobbig dag och min hota var inge rolig men hade ju betalat 200 kr för biljetten så kände ju ändå att jag var tvungen att åka dit.. så var där och föröskte gör det bärsta av det hela.. vi käka och tjöta och sen spelade dom grym musik.. var riktigt trevligt=)
Daniel kom och hämtade mig igen redan vid 23 på kvällen...
så rolig var jag=)
Idag har vi bara tagit det lungt.. vaknade av min hosta.. och känner ju att fortsätter min hosta så här så blir det att stanna hemma i morgon =(..
Skall ju iväg och fika nu sen så skall vi ju på bio ikväll får se hur jag känner mig efter det..
me right now...
TJIP!

Kommentera inlägget här :