Tittar...

publicerat i Allmänt;
.. på Hockeyn som vanligt.. ser inte så ljust ut tyvärr... FAN!!!!!
står 1-3 till Linköping!!!
Blir så trött...
riktig slappar söndag.....
ätit pizza köpt världens största godis påse och vi bara degar...
Daniel kom hem här vid ett typ...
längtat och saknat efter han....
inte sett han sen igår morse..
var en tung dag igår... satt hemma och lipa som en liten gris...
Varför det vet jag faktiskt inte... e väl rätt jobbigt just nu... att stå emot sina tvång...
ju mer jag tänker på det desto mer vill jag göra det vilket e sjukt jobbigt.. inser ju bara mer och mer hur länge jag faktiskt lidit av detta...
sen 10 års ålder....
tvångstankar, tvångshandlingar...
allt för att dämpa smärtan och den sorg man haft inom sig..!!!
Jag kände mig så sjukt ensam igår... var så jäkla ledsen över så mycket... min siruation i livet.. att vara 30 år gammal.. inga barn och vara tillsammans med en kille på 21 år som fryser till så fort man börjar prata familjeliv...
jag vill innerst inne inte ha barn.. men vill ha det för att man måste.. för att det e onormalt att vara 30 år och INTE ha barn!!!
Jag vill ha ett barna att älska.. att ta hand om..
men jag vill inte ha ett barn som vänder upp på hela mitt liv som håller mig vaken om nätterna som gör mig förbannad och ledsen och tjock ...
och självklart vill jag inte ha barn om inte Daniel vill ha...
men skulle han säga att han vill ha hade jag nog börjat fundera på det...
men vill bo i hus då.. med stor trädgård och ha bättre ekonomi och bättre psyke... så...
inte än på många år...
(tyvärr...) =(
**********
satt innan Daniel kom och medans jag tvättade och försökte läsa igenom häftet jag fått.. men på grund av mina koncentrations svårigheter så kom jag inte långt sen kom ju Daniel hem... haltandes på kryckor... han har ju nämligen antagligen stukat foten.. han trampa fel igår när han skulle hoppa av fyrhjulingen...
så jag har lindat om den ordentligt...
han blir nog hemma från jobbet i morgon...
han hade med sig lilla Aramis... Hans föräldrars hund...
ja eftersom Daniel inte kan gå så gick jag ut på en långpromenad med han.. ner till naturreservatet där lilla Aramis fick springa av sig ordentligt.. det gillade han..=)
Daniels pappa har hämtat han nu igen...
Helge och Aramis har blivit riktiga kompisar.. vi såg Helge stå och slicka Aramis i ansiktet förut.. haha.. så söta!!
Samma storlek på dom=)
'
glömde ta kort på Aramis.. får bli en annan gång..!!
****************
kommande vecka blir rolig dock
Pappa flyttar äntligen ner..!!!!!!

Skall bli underbart att få chans att träffa dom dagligen numera!!!
Dom får ju dock inte tillgång till huset förrän den 1 juni...
så dom skall bo hos min farbror i 2 månader=)
nä nu mpste jag nog återgå till matchen.. e så sjukt spännande.. står 2-3 till Linköping nu!!!!!
GAAAAAAAAAAHH!!!!

Kommentera inlägget här :