Tokigt...

publicerat i Allmänt;
.. avslagen e jag nu...
Kikat på "Håkans bar" och läst bloggar!!!
Han e för skön den!!!
Idag har jag ju som vanligt haft en sån dära dag då det gjorts grejer HELA tiden!!!
Jobbat/solat/gymmat/handlat/lagat mat/duschat!!!!
blev god mat över som skall tas med till jobbet i morn..=)
gott men starkt!!!

Idag fick jag äntligen bokat in ett nytt möte med Ola på gymmet... han jobbar ju som Personlig Tränare..
Blev ju inställt sist då han var tvungen att vara med på en utbildning.. men på Onsdag kl 18.30... då e det dax!!!!
Idag var det löpning på bandet och sen armarna som fick känna på hantlarna!!!
Kör ju 10kg hantel på Triceps och 8,5kg hantlar på biceps sen 6kg hantlar på axlar!!!
Jag e tok svag jag vet.. men kör ju i många omgångar istället!!!!
men hoppas Ola kan se hur min muskelstyrka e och lägga upp ett ordentligt program för mig!!
jag måste få upp stryrkan i mina axlar!!
**************
I morgon då e det jobba som gäller.. sen e det ju möte kl 18... funderar på att hitta på nått emellan så jag slipper åka hem emellan.. slösar ju bensin.. måste hålla in på allt.. har inte råd att ha bilen annars...
just nu skall jag kika på tv sen gå in och lägga mig och då läsa denna..=)
=)




Kommentera inlägget här :