Blev...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. en runda.. och 15 min exakt tog den...
har ju aldrig mätt den men den känns som runt 2,5-3 km.. skulle jag tro...
rätt enkel... bara 2 uppförsbackar...
jag sprang hela vägen men magen svullnade tyvärr upp nått fruktansvärt och jag tänkte bara på hur alla som jag mötte i bilar och på vägen som måste undrat vad en gravid kvinna i 7 månaden gjorde ute på en löparrunda..!!
=(
Satans mage..
den hatar när jag springer... men just nu har jag inte tid med sånt trams som svullen och öm mage.. jag MÅSTE få min kondis där den skall vara!!!
Nu e jag duschad och sitter och undrar vad fan e alla bra tv -program???
INGET PÅ TV JU!!!

filmen jag hamnade i nu verkar så där..=(
Torsdag idag.. och Fredag i morgon...
imorgon så spelar tydligen Tollered -Stenkullen i Tollered...
jag var där förra året med några jobbar kompisar.. då vi hade haft after work på Gökboet..
vi prata om att göra en favorit i repris med att åka och kolla på matchen och sen gå upp till Jessica A. som bor precis där och grilla efter matchen...
om vädret tillåter så e jag på..
en öl eller två hade ju fått slinka ner då..=)
På Lördag skall jag tvätta och köra Daniel till sin bror för att börja grilla grisen..
sen skall jag ju själv dit lite senare.. jag hoppas så på en okej kväll.. pallar inget annat!!!
oron i kroppen inför denna fest e stor...=(
nä nu skall jag fortsätta mitt soffsittande.. ha det gott..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emmelist:

duktig du e som motionerar :D

2:a kommentar, skriven , av Sanna:

Hej !

Allt bra med dig denna härliga fredag?



Om du fick välja en helt gratis grej ifrån Chique, vad skulle du välja då?

Skriv vad du önskar här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



så kan du vinna just det du önskar !

Lycka till !

Puss & Kram

Sanna

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hallå, allt bra? Regnar och åskar det hos dig med?

Kommentera inlägget här :