Denna varma dag=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Underbart väder det varit idag... så fantastiskt skönt... varit över 20 grader ute..!!! 24 visade temperaturen på i bilen nu på kvällen.. kan det bli skönare..=)
SOMMAR!!

Har jobbat... sen åkte hem snabbt slängt i mig lunch... sopp rester från igår och två ägg på macka...
hmm.. inte äta för mycket...
sen in till stan.. dax för psykologen... vilket var oerhört givande ..!!
Jag har ju själv känt att jag mått mycket bättre... inte haft några "mörka" dagar..
mellan mig och Daniel har det varit riktigt bra... det e respekt, kärlek och mycket förståelse för varandra som gäller..=)
jag e målmedveten och finner styrka i mig själv... min psykolog vr riktigt förvånad över hur jag kunde blivit så stark så snabbt...!!
jag grät inte ens idag!!!!
Lipat som ett litet barn varje gång innan..=)
nej jag kände mig stark och rofylld när jag gick därifrån...=)
åkte och tanka och åkte sen direkt till pappa och in farbror..
fick en varm kram av pappa och en frågan om hur min mage mådde...=)..
blev en fika i solen och sen körde vi igenom en ny låt igen...
Lugn härlig blues låt.. passar min röst perfekt...=)
efter detta så följde pappa och lillyrran med till Härskogen... ville fått min pappa att hänga på en runda men han ville då haft både syrgas och rullstol för det så jag sprang själv en 2,5 medans pappa tog tiden på mig...
FY FAN!

Samma jobbiga uppförsbackar i slutet som på 5:an... BLÄ!!

Lillsyrran mötte mig i slutet i allafall och sprang ifrån mig..!
Och när jag kom fram till pappa frågade han mig det första han gjorde om jag hade fikat på vägen?..
hmm.. 14.55 hamnade tiden på.. jag vet PINSAMT dåligt!!!
men men.. det var varmt och magen var svullen som vanligt och jag har små lungor och dålig kondition och massa övervikt.. haha!!! alla ursäkter i världen!!!
hem vart det sen...
och Daniel kom hem samtidigt.. han hade GYMMAT och BADAT!!!

Min lilla puss skall bli biff!!
nu har jag duschat och dessa goingar har slunkit ner i magen...
ägg macka och kalkon med advokado macka..=)
GOTTIGT!!

nä nu e jag trött..Varit en lång dag.. skall snart sova.. skönt att jag börjar sent i morgon men måste kanske börja tidigare..=(
CRAP!

ha det gott!

Kommentera inlägget här :