Färgning av hår och ögonbryn=)

publicerat i Skönhetstips;
brukar göra detta 1 gång i månaden ungefär...
använder mig av denna hårfärg...
Färgar ju bara min utväxt vilket är väldigt enkelt att göra själv...
gäller att skydda sig med att ta på sig nån gammal sleten t-shirt.. ta bort alla mattor och täcka det andra med handdukar i badrummet...
sen arbete sig bena för bena med piggen på flaskan.. och sen göra in det ordentligt i hårbotten...
sen avsluta med att kamma igenom det mesta med en bred kam..
med färgen i håret...=)
Efter det så färgar jag mina ögonbryn...
använder mig av denna...
oxå jätte lätt...
tvätta av ögonbrynen med lite blött papper..
smörj sen in huden runt om ögonbrynen med tillhörande kräm..
sen doppar du en tops i färgflaskan... drar på det å¨ögonbrynen.. väntar 1-2 min..
tar sen medföljande franspensel och trycker ut färgelen på den och färgar ögonbrynen..
vänta 30 sek och torka sen bort med blött papper..=)
så här snygg e man med färgen på...
japp.. ser ut som nån från The Muppets show.. jag vet=)
nu skall snart min färg i håret sköljas ut... 40-50 min brukar jag låta det sitta i för bästa resultat..=)

Kommentera inlägget här :