Gaaaaahhhh...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jag e så trött idag.. i både kropp och själ....
vet inte om det e pollen som spökar men känt mig snorig och lite konstig i halsen i 2 dar..
imorse var det likadant...
hes.. och låter som jag e förkyld...
idag på jobbet vart jag som klubbad efter halva dan.. jag hade noll energi... frusen... ont i huvudet och var såååå seg.... jag ville bara hem och lägga mig....
när kl slog fem var jag först ut... åkte raka vägen hem... började med maten med en gång.. idag blev det lasagne...
GOTT!!! =)

Nu har vi precis ätit och jag sitter som en klubbad säl i soffan...
Orkar jag så blir det en promenad senare.. men just nu vill jag bara krypa ner i soffan och bara glo på tv hela lååånga kvällen och det tycker jag e värd!!!!
jag dör vad trött jag e...


Kommentera inlägget här :