Har ni...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... någonsin fått höra att ni är lik en kändis?
jag fick höra för första gången för några år sedan runt -02, -03 tror jag...
att jag var lik en i Big brother.. nämligen Elin Nilsson
vet inte riktigt om jag e så lik henne tycker ni det???
Jag tycker hon är mer lik en ung Yvonne Ryding.. hon som är en av programledarna i Förkväll!!
Även vunnit Miss universum!! =)
betyder det att jag e lik henne oxå då??
kan faktiskt inte räkna på fingarna hur många gånger jag fick frågan om jag var Big Brother Elin när jag var ute förut... så sjukt var det!!!
en annan som jag har hört att jag e lik är faktiskt en vinnare i Top modell.. här ser jag ingen likhet alls.. men en tjej som jag jobbat med skickade mail till mig om att hon trodde verkligen jag hade en tvilling i USA... jag vet sjukt.. för jag ser ingen likhet alls med denna skönhet!!
Whitney Thompson=)
typ guds gåva till jorden tror jag bestämt..
men det e ju jag med.. eller hur??.. haha
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Vilka komplimanger =). Själv har jag bara fått höra att jag var lik Paris Hilton när jag var blond. Det fick jag höra varje gång jag gick ut. Sen så Annika Lantz =). hahah inte direkt några komplimanger ;).

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

tycker du är väldigt lik whitney!!! :-)

3:e kommentar, skriven , av malin:

haha... vem var det som la den sista kommentaren!!????

Kommentera inlägget här :