hej alla glada!

publicerat i Allmänt;
Nu har jag snart suttit hela dan med den här skiten... suttit med koder hit och dit och trixat helt jäkla själv... suttit och svurit.. skrikit.. gråtit... tjoat..
ja .. FY FAN!!!
jag har noll tålamod och psyke för att sitta med sånt här.. så ett och annat psykbryt har det blitt.. nu får bloggen se ut så här.. orkar verkligen inte mer... skit krångligt.. förstår mig inte riktigt på folk som orkar sitta med sånt här dagligen... STACKARS DOM!!!
hmm.. nog om det och back to yesterday..
hade en otroligt rolig kväll igår... var fantastiskt kul.. jag kände mig snygg i min nya klänning och hyfsat nöjd med min hylla jag hade fått fram genom övervikt, skärp och bra bh.. haha...
brösten höll på att poppa ut!!!
KUL!!

Repade ju först med bandet .. var jätte kul att träffa alla igen..
och pappa var ju även med... var grymt kul... =)
Fick dock skyndat mig därifrån då kl redan va halv 6 och jag skulle va hos Marie kl aju.. hmm.. fort in och handla sen hem.. åt en halv grillad kyckling och lite grönsaker.. grymt gott...
sen byta om och sminka sig och fick skjuts av Daniel hem till Marie..
Där var Malin och Martina.. Marie`s syster och kusin..
sen kom även Madde... Maries andra syster dit med...
och efter en stund kom även Bettan...
Madde fixade mig i håret..=)
Marie och jag bröstade upp oss..=)
Före och Efter
Madde fixade även Bettans hår...=)
Fina fina Bettan!!!
Strax innan elva fick vi skjuts av Mattias bort till Basic..
inte varit där på SJUKT länge.. så det var kul att träffa alla..=)
Jag hade en grymt bra dag.. och det kändes sjukt skönt att få vara ute..=)
Jag var uppvaktad och jag kände mig tok snygg..=)
Kändes skönt..
Träffa även Robban... lilla goa Robban..
vi kramades massa.. han e så arg på mig för att jag har pojkvän.. han följde mig till tåget när jag skulle hem och väntade in tåget med mig... vi pratade en del...
han e så go den killen och jag har alltid haft en gott öga till han.. men jag Älskar Daniel och det vet Robban...=)
Kvällen var grymt bra ..
MEN...

När jag kommit hem ringer min telefon....
Det är Helene.. Bettans kompis.. hon frågar mig om jag varit med Bettan ikväll och det hade ju.. blev ju tok orolig med en gång...
det som inte får hända hade hänt..
Vet inte om jag kan ta upp så mycket i bloggen... men Bettan fick åka in till sjukhuset och hade inte Helene åkt med hade jag offrat mig... Tur att Martin var hemma så han kunde ta hand om Bettan...
Och dom jävlarna som gör sånna här saker mot oss tjejer.. dom borde DÖ!!!

Okej att ni håller på själva med skiten men att tvinga i oss det.. det e FAN inte OKEJ!!

Jag var lite lätt skärrad efter detta och väntade in Daniel med lampan tänd... så fort han kom hem så slocknade jag.. sååå trött...
kl var då efter 4 på morgonen...
vaknade sen halv 12... död!
Inte så värst bakis dock vilket var otroligt skönt.. tar det ju väldigt lungt med alkoholen nu för tiden...
tänkte på Bettan och fick sen senare under dan idag prata med henne.. hon mådde ju bra nu.. men fan vad läskigt!!!!
och På Basic av alla ställen...
var ju rätt skumt folk där igår dock...
nä nu borde jag gå och sova.. hela dan har gått bara på grund av denna jäkla bloggen...
Vi grillade ju förut... var och storhandlade och bunkrade upp med mat under veckan ..
var riktigt gott... Daniel fick sitta på huk ute på gräsmattan här ute och grilla på engångsgrill men det funkade det med...
nä dax för sängen....
Vad tycker ni om bloggens utseende...
Kommentera gärna?
den e inte riktigt klar.. så var inte för hårda nu..=)
god natt

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Men va hände då``???

2:a kommentar, skriven , av Jenny M:

Vad var det som hände, och med vem????



Bloggen är jättefin, det är enklare att läsa texten nu. =)

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Hon blev tyvärr drogad.... med vad det vet vi inte ännu... hon mår bra nu men så jäkla tragiskt bara...=(

Kommentera inlägget här :