I DID IT!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..Ja då sitter man lite halvskakis och utmattad i soffan... ny duschad och nya hood tröjan e på..=)
Två rutor mörk choklad med mint i och ett glas juice med is i slinker ner..=)
Min nagelvårdslåda står brevid mig och snart skall naglarna vårdas..=)
Fan... kunde ingen sagt att Härskogen inte har nån 7a!! Det finns en 5a och en 6a..
Jag tog faktiskt 5an den verkade vara lättast att följa...
2 km sprang jag på exakt 10 min.. trots alla uppförsbackar.. BRA!!!

mellan 2 och 3 km var det fan tungt...Men jag fortsatte..
mellan 3 och 4 gick det riktigt bra... men mellan 4,5 och 5.. FY FAN!!!! 3 uppförsbackar efter varann!!!!
efter sista uppförsbacken hade jag bara några meter kvarmen min andning var så hög så jag tror alla i spåret hörde mig flåsa.. jag gick dom sista meterna...
riktig besvikelse men jag trodde fan jag skulle dö!!!
Den 5an var fan inte enkel!!!!
men jag e så stolt över att jag orkar... nu resten av veckan så skall jag fan inte mesa på den slingan jag löper här hemma.. den skall springas hela vägen och max ta 10 min för mig!!!!!!
tror fan inte den e mer än 2 max 2,5 har jag insett..!!!!
jag skall bannemej klara detta nu!!!!!
jag i bilen efteråt... tur att man inte blir röd i ansiktet av att anstränga sig..!!! =)
blev att åka förbi Statoil...
TJOHO!!
jag blev super glad över att se att ESC skivan kommit ut.. så det blev den och en Fanta Lemon...
plus 2 tuggumipack.. och ett äpple..=)
sen var jag nöjd.. =).. haha..=)
nä nu skall naglarna filas och putsas och målas.. det behövs!!!!!
ha en fortsatt trevlig kväll!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av adler:

hahaha hade du sagt på jobbet att det avr härskogen du skulle till så hade jag kunnat säga att det inte fanns någon 7a :P haha men tror det är en 5a och en 8a och milen som finns där.. :P så du skall nog vara glad att du tog 5an isf :P haha..

Kommentera inlägget här :