Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Så skippar jag en löpning!
Magen behöver vila...
sitter med världens ballong mage nu som vanligt och gaserna fajtas om vem som skall få komma ut först!! Rena kriget i röva!
har jobbat, sen varit och köpt ett par najsiga skor av Marie som hon hade hemma...
riktigt fina sommar skor ...
Svarta sandaletter med silvriga nitar på..=)
dom har även en liten klack på sig..!!
200 :-
Perfekt!
ja magen känns trots allt lite bättre idag men den e ju långt ifrån bra... gaser har väl varit min bästa vän idag..
inte jätte upphetsande...
jag drar mig undan på jobbet och jobbar långt borta från dom andra för allas trevnads skull!!
Gasar ihjäl dom ju!
fick stor handlat förut med...
3 papperskassar kom jag hem med...
vi lagade mat och sitter nu framför varsin dator som vanligt...
hörs sen..=)

Kommentera inlägget här :