Klubbad idag med....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... satans trötthet i min kropp...
huvudet orkar knappt hålla sig öppet... var lika jäkla jobbigt att ta mig ur sängen i morse med...
jag vakna av att jag satt upp i sängen helt genom svett och med mobilen i handen.. tydligen stängt av den.. om det inte vore för att jag var så jävulskt pissenödig hade jag aldrig gått upp men jag tog mig upp.. kissa sen gick jag och la mig igen... kom upp strax efter halv 10 igen.. fyyyyyyy vad jag var trött!!!!
var bara att bita ihop såg ut som nån hade manglat mitt ansikte när jag kolla mig i spegeln.. påsar under ögonen och svullna ögon!!!
FY!

Iväg till jobbet... ville bara dö men bet ihop och klarade av dagen....
URK!

efter jobbet svängde jag förbi affären snabbt.. köpte vissa grejer vi glömt köpa..
åkte hem och vi började med maten.. blev fiskpinnar med mos..=)
Mumma.
nu har jag precia tatt en välförtjänt dusch...
inte tvättat håret på 3 dar så jag gjorde en rejäl inpackning i håret och sen vart det rakning som gällde så nu e jag len som en barnstjärt på kroppen..=)
sitter i koma tillstånd i soffan nu och jag lär inte komma iväg nånstanns idag heller...
LEDIG i morgon...
har inbokat en fika med Bettan.. det e allt..=)
På Fredag e jag ledig på dan.. på kvällen jobbar jag på Stures...
På Lördag skall jag repa kl 12... sen på kvällen jobba på Stures...
På Söndag e jag ledig=)
så lite långledigt blir det ju ändå..=)
slapp as hell e jag.. blir nog en rulle och popcorn lite senare..=)
På jobbet i väntan på att få åka hem..=)
svettiga fötter..=)
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Härligt med långledigt... :)

Kommentera inlägget här :