Lilla mamma...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Mina ögon har varit tårfyllda idag...
vet att hon bara brytit höften och hon kommer inte dö av det...
men att se henne så svag och så gammal... det var jobbigt... jag ville bara gråta... gråta ... gråta och gråta!!!!
satt med henne på sjukhuset....
var där lite över en timme.. sen fick dom en lucka i operationstiderna och kunde ta henne.. så fick följt med henne ner.. pussat henne hej då och åkte...
kändes hemskt att behöva lämna henne.. men jag kunde inte göra mer...
vet att det säkert gick bra....
Har precis pratat med Bettan nu...
hon är ju "God Man" till min mamma så hon behövde ju få veta vad som hänt.. vi pratade länge nu.. kändes så skönt.. vi e så lika vi 2 och jag älskar varje dag som jag får ha vänner som Bettan i mitt liv...
Mina vänner e mitt allt!!!
nu skall jag vila lite.. sov piss dåligt inatt på grund av allt...
fick jobbat till 11.. sen åkte jag till mamma.. för dom ringde och sa att vi fick komma...
vi skall ringa dom nu i eftermiddag för att se hur allt har gått..
nä.. blir en lugn kväll.. skall ta mig ut och springa sen bara.. men nu VILA.. dör av trötthet!
Älskar dig mamma!

Kommentera inlägget här :