Lite bakis e jag allt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. och en ännu bakfullare kille har jag jämte mig i soffan...
men dagen igår var ju fantastisk.. silket väder!!!!
Så jäkla underbart!!!
Körde ju bort Daniel på morgonen sen åkte jag hem och tvättade.. och passade då på att ligga ute på gräsmattan här ute med Helge..=)
Min lilla godis..=)
sa till han att passa tvätt nycklarna så somnade han.. bra vakt i han!
Den goa rumpan!!! DONT BE SCARED!
gött va det.. tråkigt nog fick jag gått in och fixat mig... hade tvätt och mig själv att ta hand om... kvart i 3 kom Daniels mamma och hämtade mig...
åkte hem till Daniels föräldrar.. vi hann ta en macka och en cider sen kom en av dom som jobbar i verkstan och hämtade oss och körde oss till Michael.. Daniels bror..
grisen grillades och solen sken..=)
VIDRIGT!!



baren som stod i trädgården..!



Sötis.. och födelsedags barnet som fixade musiken!



Jag var tvungen Therese=)

=)



ja kvällen var riktigt mysig...

grisen smakade bra... cheesecaken efteråt med...
min mage däremot gillade varken alkoholen jag fick i mig eller maten så den började ju sätta igång där på kvällen... så när svärföräldrarna skulle åka hem så passade jag på att åka med... kl var inte ens 12 på natta men jag ville ändå hem...
kom hem och somnade såååå gott!!!
Daniel dundrade in här strax innan 12 i morse... stank som ett helt brännvins verk!!
nu har det dammsugits och tvätten har vikts.. snart får vi besök av Bettan och kanske Martin.. vi skall dricka lite kaffe.. skall rota och se om jag hittar nått till.. får la baka nått snabbt annars. =)
HADET!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Snygg är man ;) haha

Kommentera inlägget här :