Ny kategori- nytt i butiken...

publicerat i Nytt i butiken;
ja jag e ju sån som ÄLSKAR choklad och godis.. därav min goa mage..=)
Får ju tyvärr inte äta nått av det på grund av min sjukdom med magen nu men det skiter jag i .. måste få provsmaka...
idag såg jag denna going som slank ner i min matkasse...
jag har även gått och sneglat på denna kaka..
men då jag bara sett den i stor kaka så har jag inte velat köpa den så stor då jag bara velat smaka på den.. nån som testat den???
vad tyckte ni??

har även sett dessa...
hjärtan med jordgubbssmak..
hittar ingen bild på förpackningen... men detta ser ju lockande ut oxå.. om inte mer lockande..=)
för nån vecka sen hittade jag även denna going i butiken...
löjligt god då min favorit är just mintchoklad..=)
NOG OM CHOKLAD NU!!
Hitta en ny juice som fick följa med hem idag..
Löjligt god..=)
nog för Nytt i Butiken för idag=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Polka chokladen är verkligen en hitt =). Underbar helt enkelt!

2:a kommentar, skriven , av Adler:

passion chili chokladen smakar rööv! inte alls god =(

3:e kommentar, skriven , av malin:

haha.. bra då vet jag flickor...=)

4:e kommentar, skriven , av Andréa:

Joooo Passionsfrukt chokladen är grymt god enligt mig iaf!!! :) Kram

5:e kommentar, skriven , av angelica:

passinfrukten e as äcklig, tog en liten smakbit o slängde resten.. puss gumman

Kommentera inlägget här :