Oj...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. så jag toksomnade i soffan.. haha.. tror jag sov 2 timmar... Daniel satt ju och spela samtidigt så alla ljud från det drömdes in i mina drömmar...
jag har ofta sånna drömmar då kroppen sover men hjärnan vaknat.. det e så jäkla jobbigt för man kan inte skilja på verklighet.. jag var bombsäker på att jag legat och ropat på Daniel under tiden jag sov och att jag gnytt, skrattat rått, och gråtit...
HELT SJUKT!!!!

Jag tror mitt psyke spelar mitt ett spratt när jag sover så..
göra läskigt ju!!!
ÄR JAG KNÄPP???
JAPP=)

Nu har vi duschat och tatta på oss.. Daniel envisades med att vi skulle äta nått hemma så jag har fixat..
Chicken nuggets i ugnen med lite klyftpotatis som fanns kvar..
sen kokas det 2 majskolvar och lite ris oxå..
mmmmm
middag ala frysskrap..
JAG HATAR sånt.. men måste ju lära mig...
Är sur som fan på Daniel nu för att jag inte fick åka till Allum och äta där istället...
satans karlslok till att säga åt mig vad JAG skall äta!!!!
=)
nä.. ha det så länge...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Jag ska också bleka mina kan jag ju säga. Jag började med det men blev sjuk och då kom jag av mig så det blev aldrig något resultat. Tror jag ska spara ihop så jag kan göra det hos tandläkaren. Hade varit riktigt nice att få fina vita tänder.



Kommentera inlägget här :