Slingad...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja då vart man slingad i håret då..=)
jag blev jätte nöjd.. och e så tacksam för att jag har en vän som Marie som alltid ställer upp och hjälper mig... vet inte hur många gånger hon har slingat mitt hår genom åren.. haha.. e en hel del gånger...=)
jag blev i allafall lika nöjd.. lite ljusare och ljusare skall det bli... men man får ju ta det varsamt med håret.. mina toppar e redan så slitna och måste få klippt mig!!!!
nu sitter jag hemma.. samlar kraft för jobb ikväll..
min trötthet vill bara inte ge med sig...=(
dricker kaffe och hoppas det hjälper...
Daniel e på väg hem med en kompis... han skall hem till honom ikväll och dricka lite öl får väl se om och när han kommer hem inatt!!
ha en bra Fredag kväll kära läsare..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Jättefint =)! Jag ska också fixa mitt hår i veckan, men lägger en vanlig toning tänkte jag föör att bara få lite finare färg =).



Kram

Kommentera inlägget här :