Snart dax för jobb...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. och magen har nog aldrig mått sämre.. väntar på att den skall sättas igång ordentligt så jag får rusat på toa...
HATAR detta!!!!
det rör och låter nått fruktansvärt om min mage...
det e så Helge tittar snett på mig....
blev kycklingfile med ris och sallad till...
enkel mat men ändå så strejkar magen..=(
försökte vila lite efter maten för var såååå trött...
men slumrade nog bara till en halvtimme...
e så trött...
vill helst ligga hemma idag men måste iväg till jobbet...
att repa gick kanon.. var grymt kul idag för vi satte "Beat it" jäkligt fort och den lät grym... min röst spricker lite bara.. haha.. skriker röven av mig i den... men vi e fan grymma...=)
nä nu tar jag och drar mig....
skall undvika denna fart då jag kommer på mig själv att hålla den för jämnan...=)
fartdåren Malin
ha det!

Kommentera inlägget här :