VILA!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. satan vad min mage håller på nu...
jag kan säga att det var ilfart in på toa när jag kom hem för annars hade det hänt en olycka i byxan...=(
WHY!!!!!

Varför skall just jag drabbas av mag problem...
nä skall träffa min dietist i morgon för ett första möte skall prata med henne om detta då.. för min mage har varit katastrof nu i en veckas tid...=(
har i allafall orkat jobba idag... efter jobbet drog jag till Allum...
passade på att ta en sushi lunch när jag ändå var i Partille...
skulle jag ju tydligen inte gjort..=(
fick köpt min efterlängtade hood tröja..
visar den i ett inlägg efter detta...
nu e jag ap trött.. skall vila sen ikväll blir det en 7 km runda..=)
ha det gott..!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Haakongry:

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

Kommentera inlägget här :