Visste ni....?

publicerat i Visste ni?;
... Att jag varit med i Missionskyskan och som det så fint hette "Tonår"?

Jag skulle väl inte vilja kalla mig kristen men jag tror på att det finns En gud...
Han har jag bett till ett antal gånger... och det känns ändå skönt att få vända sig till nån när man mått som sämst..=)
jag var medlem i "Tonår".. i nästan 2 år... från jag var 14 år...
alla fredagskvällar så samlades vi... alla vi som inte ville drälla vid centrumgården och var ute och drack oss fulla och smygrökte...
jag gillade denna verksamhet då jag tyckte om familjekänslan..
vi åt mat och sjöng och spelade iin filmer och spelade bandy bland annat.. vi hade grymt kul iho..
åkte upp till Bydalen 2 år i rad och åkte skidor...
jag stukade ju ena tummen och bröt av en bit ben i den andra tummen ett år men vi hade kul som SATAN på dom resorna...=)
vi åkte även till Öland en sommar på ett kristet läger...
det var grymt mycket aktiviteter under den veckan och jag fick även gjort mitt första framsträdande på en scen med ett band..=)
vi bodde i husvagn i en hel vecka och vi var 4 st tjejer som delade på en husvagn..=)
jag som 16-åring=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

16 år.... härre gud!!! :) Tänk då träffades ju vi.. är det inte dags för damen att kolla in min blogg och hjälpa mig lite???? Fy skäms för din seghet ;)

Kommentera inlägget här :