1 Advent...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
har ni tänt första ljuset ännu..???
Det har faktiskt inte jag gjort... men massa andra ljus är tända...=)
MYYYYYS!!!!! Finns inget mysigare än tända ljus... i love it!!!!!
Jag är mätt som en ko just nu... Thai mat har slunkit ner.. och magen är belåten...=)
Blev inge JUl på Liseberg denna Söndag heller...
för kallt och för snöigt och för många som inte kunde...=(
istället sitter jag med min skallebank i soffan och kollar på reprisen av "Så mycket bätter"
Artisten September är det som får sina låtar omgjorda...=)
Jag har varit ett stort fan av September=)
hon har även uppträtt på klubben jag jobbade på förut i Lerum... oj vad kul det var att träffa henne då..=)
underbar tjej..=)
*************
Ja idag har vi ju repat... jag pallade det!!! GOTT!! hade fett ont i huvudet men jag tog mig igenom det..
märktes på min röst att det var längesedan vi repa.. men idag repade vi in en ny låt...
en till Queen låt...
Vad tror ni?????
vi satte den med en gång.. så jävla klockrent...=)
En hemsida skall oxå filas på.. så vi får in lite spelningar!!!
Efter repningen så lämnade jag av pappa.. pappa var snäll och borsta av all snö på min bil med... åkte sen till Statoil och köpte denna..
var tvungen i allafall..=)
Ja inte kan jag neka att sponsra en av mina stora Idoler... Love her!!!=)
sen köpte jag ju thai mat och åkte hem... =)
IKVÄLL BLIR DET MYS I SOFFAN=)
Här kommer lite bilder från igår som ni kan roa er med...=)
ja mycket mer bilder från kvällen blev det inte för min mobil dog...=(
nä.. nu är det myyyyyyyyys!!!!
ha det!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Shit vad du är snygg i håret!!!!!!!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Tackar=)... jag e supernöjd... =)

Kommentera inlägget här :