Död.se!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Ja om jag ens tar mig ur sängen i morgon det e frågan!
Jag är fett död nu!
Detta passet var jobbigare..!
Om Daniel följde med..? ja visst.. visst fick jag höra lite lite gnäll men han följde så snällt med så..
om han klarade sig genom passet.. hmm.. att sätta sig vid sidan om och vila ca 15 min ja då klarar man väl sig rätt så galant genom passet... MESPROPP!!!
Enligt honom höll han på att spy.. haha..
ja tufft var det!!!! Förbannat tufft det går inte att beskriva.. det måste upplevas..!!!
Det var krälandes på blöt äcklig sandplan, apgång över och mycket armhävningar!
Våran Instruktör var ju min arbetskollega Anders och han körde verkligen skiten ur oss.. !!
Men jag e glad att jag gjorde det.. och glad att Daniel hängde med även fast han gav upp i slutet!
Jag var taggad och tuff och svarade på kommando ropen!!!
Vi såg ut som FAN efteråt...
vi fick ta av oss i trappuppgången och la alla kläder i en påse.. och la i tvättkorgen.. för det var så sjukt sandigt och blött!
Mina skor skall vi inte prata om.. dom såg förjävliga ut så jag fick ställa mig och tvätta både dom och mina vantar i handfatet.. ibland saknar jag tvättmaskin.. VÄLDIGT mycket!!!
Fick dammsugit efter vi fått av oss och har nu duschat och ätit lite.. jag måt fett illa så det blev bara lite lite yougert!!
Fick inte i mig mer!
Nu skall jag dö i soffan resten av kvällen... fan vad gott med sovmorgon i morgon..!!!
Gott gott gott!
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Hade gärna testat, men att bli så smutsig varje gång? No fanx.

Kommentera inlägget här :