Fredag!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. AJ LÖÖÖÖÖÖÖVE FRAJDAJ!!!!!!!!
Älskart!!!
Idag har det jobbats... solats... sen handlats.. sen bäddat säng.. ätit och hämtat ner julstakarna från vinden.. nu är stakarna i fönstret och julgardiner uppsatt i köket plus några juldukar och tomtar..=)
MYYYYYYYYYYS!!!!
Ja inte har jag mycket julsaker.. det mesta är ärft från mamma.. men lite saker har jag allt..=)
Medans jag pyntade så satt jag i telefon hos TELIA... tog 45 min att komma fram... thank goooood för högtalar telefon... kunde ju gå runt och pilla med julpyntet samtidigt...
skulle få bort min hemtelefon då jag inte ens har några fungerande telefoner hemma.. men istället fick jag ändrat till nättelefoni.. och ett bättre paket på digital tvn och bredbandet... Gött..=)
Fast så fort vi hade lagt på så frös bilden på tv och nu funkar inte digitalboxen.. testat allt.. startat om den.. dratt ut sladdar.. den funkar inte...
Daniel var bara hemma snabbt och duscha och har åkt för att köra sin pappa så han får ta hand om det när han kommer hem...
har ju tv kanaler geneom kabeln.. men ändå..!!!
irreterande...
Just nu.. Fuck TELIA!!
Jag är trött som en get nu... inte sovit ju...=(
jag kommer slockna som ett ljus i soffan ikväll..
när Daniel ringer sen skall jag börja med maten.. blir baconinlindad kycklingfile i ugnen med rotfrukter och rosepeppar sås.. vi åt det för några veckor sen men då var det fusk från buriken.. nu skall jag göra det hemma från scratch!!
GOTT!
Ikväll e det ju IDOL..
undrar vem som åker ut??..
Olle eller Linnea??
hmm.. jag har haft jätte fel hittills så tror inte nån men men.. haha
nä .. trött..
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Du är inte ensam om att hata Telia! Vi har haft problem med våran box, framför allt, i flera veckor. Gör allt dom ber om men det funkar fan inte! Och fjärrkontrollen vi har från dom ska vi inte snacka om, den fullkomligt KÄKAR batteri! ja trött på skiten är jag! haha ;)

2:a kommentar, skriven , av Jenny M:

NEJ!!! Vad har du gjort????? Ändra dig innan det är för sent!!!! Bind INTE upp dig på Teliaidioterna med TRE tjänster!!!! Har du helt missat alla våra problem med dem eller????? de lurar dig bara, du ville ju inte ens ha hemtelefon och nu prackade de på dig allt möjligt????? har du inte tv i lägenheten??? och mobil har du? bredband måste gå att få billigare nån annanstans, vi betalar 199 kr i månaden för vårt mobila, inget för tv:n, och så har vi våra mobilräkningar såklart....som bara är en aaaningens högre sen vi slutade med hemtelefon....

Du har ångerrätt, använd den innan du VERKLIGEN ångrar dig!!!!

3:e kommentar, skriven , av malin:

ja alltså dom har ju fuckat sig en hel del innan... får helt enkelt ringa och skälla rösten av mig imorgon!!!!!

Kommentera inlägget här :