Fredagen är här...!!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. och jag är ledig=)
I morgon jobbar jag...=)
och skall då få äran att ha på mig denna!
fin va?
syrran har beställt namnskyltar till oss nu...=)
det värsta e ju att alla fulla människor kommer skrika ens namn nu hela tiden... skit men men=)
var nära att jag fick rycka in och jobba ikväll med och med tanke på hur jag mått efter att jobbat så många helger så fick jag lite panik... men det löste sig!!!
jag behöver lyssna på min kropp.. har ju mått mycket bättre i veckan.. igår var jag röv trött av att ha gått upp tidigt bara... jag låg i sängen redan vid 21.30 på kvällen..=)
slocknade som ett ljus...
känt mig mycket piggare idag...
jag är inte ung längre.. och alla år av helg jobb har satt sina spår..!!!
jag pallar helt enkelt inte så mycket mer... har en inre stress inom mig på grund av min ålder (inte just att bli 31 utan ..just att bli 31 och typ vara den enda i hela världen som varken har hus eller barn i den åldern!!!) .. plus omedvetet sönderstressad inför reslutatet från Polisrekryteringen...
jag har en klump i min mage varje dag när jag öppnar min inkorg på mailen...
jag mår psykiskt dåligt av det!!!
har jag fått ett mail från dom så tror jag FAN inte att jag kommer klara av att öppna det.. nån annan får göra det för mig tror jag!!!
Nog om det...
det är Fredag...
och som jag njuter....
efter jobbet åkte jag in till Lindex i Hulan.. såg dom stora stora REA skyltarna i fönstret så jag ville unna mig nått.. köpte ju dom 3 sakerna och hittade massa snyggt!!!
därav min önskelista.. haha
sen vart jag inne och handlade sallad plus flytande margarin som tog slut igår...
sen hem...
och överskottsenergi eller nått...
rensning!!!
rensade vårat godis förråd, vårat skafferi , gjorde rent och snyggt och gjorde rent vid Daniels dator och rensade där.. sen dammsög jag, diskade och satte mig då äntligen med min sallad.. var vrööööl hungrig...
sen var jag inte ens trött.. vad fan!!!
men ville sova för annars kommer jag vara sååååå trött ikväll och det vill jag inte vara...
la mig i sängen drog ner rullgardinen och la mig under filten och kollade på "Förhäxad" utan ljud...
tog faktiskt inte så lång tid innan mina ögonlock blev tunga...
men sov dock inte tungt.. vaknade rätt ofta...
16.15 kom älsklingen hem och väckte mig med pussar...=)
Ikväll skall vi kika på Idol och äta kycklingrulle från Utbys Pizzeria... FAN vad god den e!!!!!
I morgon skall Daniel gräva hos Pudding och Trez.. jag tänkte då passa på om jag orkar att åka till gymmet... träna lite och SOLA!!!..
för på Söndag tatueras jag ju och då får jag ju inte sola på många många veckor!!!!!
Tur att Linda skall följa med på Söndag för jag kommer behöva hålla i hennes hand... FAN vad ont det gör ju!!!!!
jaja..
nä.. spela lite wii kanske.. !!!
ha det!!!

Kommentera inlägget här :