God kväll folket!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Det är Torsdag kväll och jag har kikat på byggfällan!!!
Silken jävla lirare.. hade slått ihjäl fanskapet!!!
Jag är nyduchad och ätit kvällsmat... fan vad hungrig jag va.. ingen middag så det blev kvällsmat istället...
Jag och DANIEL har varit ute och gått idag..=)
Fick faktiskt med han..=)
Vi gick samma runda som jag gick igår...
fast några sekunder snabbare.. =)
hur det nu gick till.. haha..=)
Efter jobbet idag fick jag handlat inför helgen och sen åkte jag hem och mötte Daniel och hans kompis Johan här.. Daniel hade glömt nycklarna på jobbet så han hade fått vänta på mig... Johan och Daniel fikade lite medans jag gick in på Förbos hemsida och aktiverade mig igen...
jag e sugen på att hyra en 3 med ute plats nu...
en trea just för att Daniel skall kunna ha en spelrum (läs lekrum)..
Där kan vi ha soffa och tv med tv spel och han kan ha sin dator så han kan spela där inne...
så kan man sitta i trean och spara till kontantinsats för hus..=)
silka planer jag har va..=)
Nått sånt här kanske...=)
nä vi får la se..
jag och Daniel hade en bra promenad med mycket prat... framtida planer..
vi har inte bråttom.. jag kan tänka mig att vänta .. och det måste vi göra oxå med tanke på hans jobbsituation och på grund av mitt lån som skall bort...
men min ålder gör mig påmind om och om igen...
men jag får inte stressa upp mig för det.. måste hitta nått som kan få mig att tänka på annat...
får se vad det blir..
nä.. kika på tv och sen lägga sig.. ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Jag tycker nog också jag är värd det:)

VA?! Då har du missat något, det är den dröm på Subway, dock alltid kö som sagt!

Spännande med ny lya:)

Kramar om

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Flytta? Från Jonsered? Tillbaka till Gråbo, guud så roligt ;) hehe

3:e kommentar, skriven , av Malin:

haha... det hade du gillat va Therese?? =)

4:e kommentar, skriven , av Therese:

Ja det hade ju varit jätte kul :)

Kommentera inlägget här :