God kväll gott folk...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Då var man hemma igen... ny duschad och med en kopp choklad framför en..=)
Mumma...=)
hade grymt kul i Alingsås...
var en av våra kollegor på Stures som höll i denna kurs för oss...
var Jag, LInda (syrran) och Emma som oxå börjat jobba hos oss...
Sen höll Claes då i det och Fredrik som oxå jobbar med oss fick leka försökskanin.. han fick nog rätt ont där ett tag.. haha
vi fick lära oss slag, grepp, och lite fasthållningstricks...
var grymt kul och lärorikt...
att knäcka fingrar och händer och dra runt armar på folk. haha..
känner mig nu taggad för att jobba och nästan hoppas på att nån jävel börjar bråka så man får utöva lite på dom..=)
Vi som Entrevärdar har ju tyvärr inte så mycket befogenheter men vi får alltid försvara oss och försvara våra gäster..=)
***************
Kallt är det fan ute... men det är FAN kallt här inne med...
Daniel hade idag med sig en termometer som vi har lagt i sovrummet där det är som kallast.. nu när jag gick in dit för att kolla visade mätarn på detta...
13 grader!!!!
Jag tycker det är ALLDELES för kallt..
jag sover nästan jämt med raggsockar och måste alltid ha en extra filt över täcket... så kan man ju inte ha det!!!!
20 grader minst borde det va!!!
får ringa om det.. har ändå haft en rörmokare där förra året men han sa att elementet fungerade som det skulle... my ass att det gör..!!!
Daniel har även luftat elementen idag men det hjälper ju fan inte..!!
värmefläkt kanske??
nä nu skall jag snart lägga mig...
en MYCKET lång dag väntar i morgon...
börjar dock inte förrän 7 men ändå...
usch... ÅNGEST!!!
men men..
kommer leva på Pizza och Godis i två dar...
BLÄÄÄ!!
nä god natt och ha det..
mina tabletter väntar på mig...=(
=(

Kommentera inlägget här :