God kväll=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tv kvällen är här och laddas...
jag har vilat, gjort mat och medans maten stod i ugnen gick jag ut på min runda... det var en mycket svettig runda.. hade på tok för mycket kläder på mig då jag vägrade frysa...=(
jag varvade med att köra korta intervall löpningar och gå snabbt.. så tror jag slog ett litet rekord på min runda.. dock gick jag lite kortade än vanligt då maten som sagt stod i ugnen.. men när jag kom hem stod maten framdukad på bordet.. min älskling är bäst ibland..=)
har duschat och sitter och myser med stakar och ljus som lyser omkring mig...=)
ha en trevlig kväll..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Gumman, det är inte alls långt kvar, helt sjukt! Tack snälla för dina ord och jag vill även tacka för att du varit med och läst och peppat mig på bloggen, det är guld värt! TACK!

Haha, som vi är lika, denna hösten gillade vi och julen gillade vi:)

Snart är den här på riktigt!

Hoppas du mår bäst!

Kramar om

Kommentera inlägget här :