God Morgon Mina vänner!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja då var det Måndag morgon igen då...
snön vräker ner härutanför och jag bara myser...!!!
Det är ny vecka och en vecka närmare julen... WOHO!!!
Skulle vilja veta om vi får några lediga dagar på jobbet för annars måste jag ta ut semester!!!
får kolla det idag!
Mitt dåliga humör jag hade igår försvann med kvällen..=)
Daniel piggade upp mig med mys..=)
Sitter i soffan nu och lyssnar på min knorrande mage... den låter alltid helt sjukt mycket efter att den fått mat på morran...
Borde ju vara tvärtom.. när den inte fått mat men så funkar inte riktigt min mage förstår ni..!!
Som sagt så funkade inte min blogg igår på typ halva dan därav mitt dåliga uppdaterande..
men men..
började ju med en fika hos mamma.. var så mysigt att få träffa min älskade mamma.. mindre mysigt var det att prata med en av mammas assistenter som berättar hur mycket sämre mamma är nu.. hon såg uppriktigt sagt helt knäckt ut när hon förklarade alla syner mamma har nu.. hur benen inte alls vill vara med henne, att hon knappt  kan gå ens inomhus längre det är rullstolen som gäller hela tiden..!!
Det känns fruktansvärt att det blivit så här... det går bara utför!!!!
Min älskade Mamma!
Juni-07
Då var hon sjuk men inte så sjuk som hon är nu..=(
*********************
Efter fikan hos mamma åkte jag hem.. då hade en mycket bakfull Daniel anlänt i soffan med en pizza...
min lilla tjockegris..=)
Jag började med tvätten...
sen lagade jag gourmet middag till mig själv.. köttbullar och pasta med broccoli..=)
Blev en matlåda till idag.. *Com hem mums*
Sen kom ju pappa och hämtade oss efter fem...
åkte in mot stan och mötte upp LInda och dom.. mot bion.. köpa popcorn och dricka sen dundra in på bion...
sjukt bra film.. lätt den bästa i Harry Potter kategorin..
nu vill man ju gärna se nr 2...
nu skall jag dricka upp mitt kaffe sen dra till jobbet...
ikväll e det kalas hos Daniels mamma. hans brorsdotter fyller 2 år så hon skall firas där hos dom..
imorgon är det Olivers tur att firas..
då fyller han år...
mycket kalas...!!
Ha en trevlig Måndag=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sigbjornann:

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

Kommentera inlägget här :