God natt!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ja efter att sett alla andras fina adventljusstakar kan jag bara konstatera att min från -71 borde bytts ut för längesedan... undrar om jag skall införskaffa mig en ny i morgon.. =)
bara det att jag haft samma mossa i den i ca 6 års tid säger väl allt!
Skall ta bild sen och visa er så förstår ni..=)
Nä.. kvällen börjar lida mot sitt slut... chipsen som var kvar från igår ligger i magen och framkallar en mycket äcklig känsla hos mig just nu... det som inte åts upp hamnade i sopperna..!!! Där kan dom ligga dom små svinen!!!!
Vi har kikat på Robert Gustavssons film "Lösvikt" som jag köpte häromdan..
grymt rolig var den.. haha..
vi har myst.. och kikat på "Ensam mamma" finalen.. och oj så jag grät och utbrast.. "varför säger inte du sånna saker till mig för?"... *Suck* fick man typ till svar...=)
jaja.. pluttinuttigt var det ju... nästan så man kräktes.. men det kan nog återigen bero på chipsen...!
Ändrat lite på min info här på bloggen som ni kan läsa här intill...

*peka*
så nu går jag och lägger mig skall ju trots allt upp kl 5 i morgon...
*snark*
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ♥ L A I L A ♥:

haha :) Usch det är skitkallt ute :P

2:a kommentar, skriven , av lovisa:

fin du är:)

Kommentera inlägget här :