God natt då...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. dax att inta bingen... det är kallt där inne i sovrummet så tar med mig snuttefilten..=)
Upp tidigt i morgon med.. men sen är kl 12 i morgon är jag ledig hela helgen...=)
fredags mys i morgon kväll till Idol.. det är ju obligatoriskt nu för tiden..=)
Men jag klagar INTE!!!!
mys mys mys!!!
På Lördag är det ju party för min del på kvällen.. vilka som följer med är ännu oklart men JAG skall i allafall parta!!!
På Söndag skall det äntligen repas med bandet... var på tok för längesedan nu.. men alla har varit för upptagna helt enkelt... sen e det ju Jul på Liseberg inplanerat oxå.. skall hinna få upp stakarna i fönstrena med men det är väl det minsta problemet.. haha..=)
Jag har varit ute på min långa runda... duschat.. ätit kvällsmat och myst med älsklingen min...
nu är det sängen som väntar så ha det!!!
GOD NATT!

Kommentera inlägget här :