God natt inlägg!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja nu börjar det grusas i mina ögon...
skall bara göra ett nr 2 besök på toan.. sen borsta bissingarna och ringa min älskling som jag saknar så...
sen sova...
upp halv 7 för att sparka upp lillsyrran...
skicka henne till skolan.. sova lite till sen upp för att göra mig själv klar för jobb...
så natti natti gott folk..=)
såg att mina läsare bara ökar i mängd... kul...
ni nya... välkomna...
vet inte om mitt liv kan vara så himla intressant.. men nått underhållande e det väl kanske.. =)
ha det och god natt då!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cassie:

Nu har jag en halloween tävling i min blogg där man kan vinna spindelörhängen! Vaar gärna med och tävla! :D

ps: dem som inte har bloggar kan också vara med ;)

Kommentera inlägget här :