Hallå Folket!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag är det Söndag och Fars dag...
blev ingen tatuering för mig idag=(
Han som tatuerar sa igår att hans flickvän blivit sjuk och han vågar inte riskera nått för infektions risken då dom bor ihop och han har studion i lägenheten!
snopet.. men det är ju bara att boka nytt datum då!
*************
istället fick jag sova lite längre...=)
Kvällen igår var rätt lugn..
men tydligen så är mina nya look rätt populär för det var helvete vad killarna var jobbiga!!!
en kille kunde fan inte låta mig va...
jag var det vackraste han sett.. bla... bla... bla..!!!
ja ni fattar.. rätt van när man jobbar som man gör..
fulla killar som raggar på en!
Efter jobbet fick jag ju åkt och hämtat Daniel.. var fett trött.. och blir alltid lika irreterad över att behöva göra det och det vet han...
så när jag väl kom fram och han då skulle sätta sig och äta precis ja då blev jag riktigt sur.. jag var trött , grinig och ville hem.. satt kvar i bilen och väntade och såg på hur han satt i köket genom fönstret och käka och käka och käka...
efter nästan 30 min var jag helt vansinnig!!!!!
ringde då och sa att jag åkte NU!!!!!!
då kom han!
hem och lägga sig med en gång.. arg som ett bi!!!!
Gick upp vid 10 idag.. ville inte sova mer då jag skall upp så tidigt i morgon bitti..!
Fick gått ner och satt upp en tvätt id idag.. gott..
bytte sängkläder så ville få tvättat det!
käkade frukost och duschade och fixade oss..
åkte till Allum för denna gång var det Daniels tur att köpa farsdag present..
jag köpte tvättmedel och hittade faktiskt 2 saker till mig själv..=)
visar sen..
jag vet att jag sa att jag inte skulle shoppa nått mer.. men men
nu är jag och Daniel hemma igen...
Daniel köpte ett data spel så vi shoppade ju lite båda två..=)
jag håller på med tvätten och känner mig rätt mör nu...
men men.. får se vad kvällen bjuder på..=)
ha det=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Trondzara:

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

Kommentera inlägget här :