Hallå gott folk!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
. då satt man i sin soffa igen...
mumsar godis... hemskt jag vet.. tog bara några bitar.. haft ett sånt sjukt godis sug idag!!!!
jag har börjat slarva som FAN!!!!
både med mat och träning!!!!
promenader är det enda jag unnar mig... vad e det!!!!
Fy skäms på mig!!!!!
SKÄRPNING!!!!
snart går jag upp dom kilona jag lyckats gått ner...!!!!
Jag är i allafall väldigt nöjd med mitt hår...
tänkte visa lite fler bilder på olika vinklar..=)
Rakt framifrån

(ursäkta den sura minen)
Från sidan

(plattade håret lite snabbt därav hacket i håret..)
lokken känns så jävla härlig.. för det är en frisyr men ändå en enkel frisyr.. just nu har jag satt upp håret oxå vilket känns snyggt, enkelt och härligt..=)
haha.. låter som jag är med i en hårreklam..=)
Nä nöjd e jag.. hon som klippte mig och Linda var gööööör trevlig...=)
Nu skall jag snart laga pannkakor.. mumma..=)
Daniel var hemma nu när jag kom hem..!!!
Skall ta mig ut på en LÅNG promenad idag har jag lovat mig själv.. men får nog göra det snart för jag lär ju somna här i soffan annars.. har ju varit vaken sen kl 5 i morse..!!!
ha det!!!
P.s,,, biljetter till Harry Potter är köpta!!!!

blir nästa Söndag den 21...

Jag, Daniel, Linda, Henke och Denise...=)...

Skall bli grymt kul!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Du blev jätte fin i håret, passa dig kanon!!!

2:a kommentar, skriven , av Louise:

SKIT-snyggt!! Och riktigt sexigt lite edgy?

3:e kommentar, skriven , av Nina A:

Vad fin du är i håret! :)

Kommentera inlägget här :