Hallojsan!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..Gott Folk!
Det är fredag kväll.. några glas rött har slunkit ner... Daniel har precis bevisat för mig silken man han är... på alla sätt...
jag har försökt att leka kvinna...
vi har ätit tacos lasagne.. och kikat på Idol.. jag tycker alla Idolerna har gjort sjukt bra ifrån sig kvällen till ära... Jay SÅ KLART!!! Men Minnah vilken röst hon har!!!!
Tror Linnea och Olle sitter löst... eller ja jag hoppas Olle sitter löst så han får åka hem idag...
Han gjorde bra ifrån sig ikväll men av alla dessa grymma idoler är han ändå "sämst"...
Just nu är Spider Man 3 på trean och det är ju ändå den bästa av alla 3 filmerna...=)
Jag skall fortsätta njuta av viner. känna mina kinder blossa av både alkoholen i min kropp men oxå för att dom hade nybytta rör i solariet idag..=)
imorgon skall Daniel fortsätta gräva hos Pudding och Trez... jag skall gå ut och gå med min snutta Marie...
så Marie om du läser detta vilken tid kan du i morgon???
Bettan pratade om att hon ville följa med som sist men har ju bestämt med dig först då du får bestämma tid för hon kunde inte förrän efter kl 15..=)
nä kramkalas på er då jag har alkoholens vän i mitt blod och blir extra kärvänlig då..=)
ha det=)
Skål!

Kommentera inlägget här :