Julmusik...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vissa tycker det är för tidigt för att lyssna på men det tycker inte jag...
sitter och tankar massa julmusik nu... dessutom Rihannas skiva och Shakiras...
funderade på Pinks best of.. men antar att jag redan har alla dom låtarna... =)
GOD MORGON förresten..=)
jag skall dra till jobbet snart...
hade planerat att dra lite tidigare egentligen.. men jag har sovit som en stock denna morgon... har inte ens vaknat när Daniels klocka har ringt och inte märkt när han gick upp... så jag vaknade för sent för att kunna börja tidigare...
antar att jag behövde sömnen...
Idag är det inga kalas inbokade...
bara handling av mat...
sen skall jag ta mig en långrunda i snön eller så tar jag mig till gymmet...
funderar på Combat i morgon...
tränade det jämt för några veckor sen men nu det sista har det bara varit promenader.. slappt.. märks på kroppen med en gång!!!
nä dax att dra... så ha en trevlig Onsdag =)

Kommentera inlägget här :