Kalas vecka....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
jag är mätt.. spyfärdig och känner mig uppblåst som en överviktig ballong=)
Två dar i rad har jag skyndat hem.. duschat tatt på mig sen åkt iväg igen...
igår så firade Vi Daniels brorsdotter som sagt...
Daniels bror Tobbe var ju hos deras mamma så vi åkte dit och firade..
Dom har ju även fått ett nyförvärv i sin familj..
Lilla Jonathan på 2 månader..=)
Både jag och Daniel fick öva på honom..=)
Mest Daniel..=)
Jag blir helt stel med sånna små... dom bara skriker och jag vet inte hur jag skall få tyst på dom..!!!
=)
vi åt ju döööö god mat där med... Älsgstek... oj så jag mumsa mosad potatis med gräddsås... så jäkla gott ju!!!
sen blev det tårta och muffins..
löjligt goda..=)
ja efter kalaset fick jag springa in på Ica i Allum för att snabbt handla sen äntligen hem...
*************************
Idag har det jobbats...
sen efter jobbet så skulle jag i snöyran skynda mig hem...
BOMSTOPP på motorvägen!!!
4 bilar hade krockat...
KUL!!!
STRESSAD!!!!
Kom till slut hem...
Stressad och arg som ett bi dundrade jag in och skulle kasta mig in i duschen.. Daniel blev sur för att jag betedde mig som jag gjorde och protesterade med att typ sätta armarna i kors och och säga "tänker du vara sån tänker jag inte åka med"
Fick ju slickat lite rumpa där och sett till så han följde med.. stressade som en nöt hem till Linda.. där stod en pizza och väntade på mig... tror jag fick i mig halva på typ 3 min...=)
GÖTT!!
Öhhh NOT!!

sen kaka och tårta... mumma..
Fy fan!
hamnade sen i soffan för att spela gamla super Mario 3...
fy fan vad gammal och dålig den grafiken är.. men det är den jag är uppvuxen med och jag e fan grym fortfarande.. jag körde en hel värld nästan.. haha...
GRYM E JAG!!
ja sen fick jag ju pussat alla mina älskade syskon barn hej då!!
Pussade mest på födelsedags barnet Oliver som fyller hela 5 år idag!!! SJUKT!
nu har vi bosatt oss  soffan...
jag kikar på DHW...
skall snart sova för trött e jag..!!!
HA DET!!

Kommentera inlägget här :