Laddar...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. för en lång Måndag=)
Snart kommer min älskade syster och hämtar mig.. så jäkla snällt av henne att göra det!!!
Daniel tog ju min bil för han måste fixa nån bult som e trasig på den!!!
Iväg och jobba och efter jobbet följer jag med Linda hem.. sen kl 18 e det dax för anhörighetsmöte...
kl 20 kommer Daniel och hämtar mig i Lerum.. sen hem.. om jag då orkar blir det en promenad.. sen dusch och sen kanske jag hinner blogga lite... var dålig uppdatering igår jag vet...!
Köpte ju 2 bra saker från Mary Kay som jag måste visa.. och bilderna från i Lördags har jag ju inte visat.. dom finns ju i och för sig på Facebook..=)
Idag fyller i allafalll min Snutta Marie år.. så stort Grattis till henne!!!!
Nä måste dra nu Linda kommer snart!!
ha det!

Kommentera inlägget här :