Läste....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... på en killes blogg...
okej.. det var Nemo Hedèns blogg...
med handen på hjärtat.. läser hans blogg ibland... !!!
Han hade iallafall skrivt ett inlägg om en kompis till honom där han la ut en video på när denna kille sjunger...
och FAN vad bra han va...
enligt Nemo så vet inte denna kille om hur talangfull han är och han behöver peppning...
självklart är ju detta ett sånt där... sälja sin kompis grej.. men jag var bara tvungen att gå in på facebook och skriva till denna kille...
****************
Malin Pettersson den 18 november kl. 22:31
Hej Alexander! Jag läste om dig och lyssnade även på dina klipp som Nemo Hedèn lagt ut på sin blogg, han får det att framstå som att du inte skulle veta om din talang och att du är blyg och behöver lite peppning! För mig är detta ofattbart... hur kan NÅGON som verkar vara så JÄKLA grym som du är INTE veta om denna talang man har!!! Det lilla jag hörde nu på dessa 2 klipp det fick mig att undra om inte du redan blivit nerringd av ALLA svenska skivbolag!!! För visst e det så?? Tror inte du behöver detta mail från mig.. tror du VET.. tror du FÖRSTÅR.. du MÅSTE slå igenom... jag sjunger själv.. jobbat med musik så länge jag minns.. jobbat mycket i studio.. jag vet hur tufft det är... jag har själv en dröm att en dag kanske faktiskt få slå igenom.. men jag tvivlar som du anses oxå göra på min egna talang och tror inte jag är tillräckligt bra.. men man måste ju alltid försöka...Jag var bara tvungen att skriva detta till dig för jag blev nästan skräckslagen av att läsa detta !!! DU HAR TALANG!!! TRO MIG!!! för jag är FAN kräsen!!!! Jag följer alla musiktävlingar slaviskt och lyssnar så kritiskt med öron stora som tefat efter minsta lilla falsk ton... så TRO MIG!!! du har talang.. och mer material från dig är ett MÅSTE!!! Hoppas du slår igenom.. STOR VARM KRAM FRÅN MALIN FRÅN GÖTET=)
Alexander Fairshore den 18 november kl. 22:33 Anmäl
TACK så mycket älskade göteborgarmalin :D du peppade mig! hoppas det går bra för dig med :) betyder mycket för mig att du tog din tid till att skriva så till mig!

ha det bäst =)
Malin Pettersson den 18 november kl. 22:39
Självklart!!!! Jag var ju tvungen du älskade ...öhhh VärmdöAlexander=) haha... Lycka till nu!!!! och du kan ha det bäst=)
****************
Sjukt kul att han svarade.. haha..=)
En sån talang kan jag inte bara blunda för så enkelt e det!!!
Han har tydligen producerat, skrivit och sjungt allt HELT själv..=)
Grym kille... don`t u think???
nu väntar sängen.. ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina A:

Shiiit vilken grym kille! :) Bra låt/sound! Han borde ju LÄTT söka till idol nästa år... :) Hihi..

Kramis

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Har var med i IDOl för ett par år sedan men hoppade av för han ville inte gå den vägen... hmmm.. han borde gå den vägen!!!!

3:e kommentar, skriven , av syster:

Be Anders lyssna på han

Kommentera inlägget här :