Måste bjuda på denna..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... haha...
ja vad säger man.. ibland e det inte lätt att vara kvinna...
man har hormoner i sin kropp som går upp och ner.. och ibland svämmar dom bara över..=)
Daniel kom hem från jobbet och jag ville gå på bio... han visade inte så mycket intresse i det så jag blev halvsur och sket i det och blev känslig istället...
mycket jobb... dålig sömn... PMS och hormoner.. ja vad säger man...
Till slut började jag stört böla för typ ingenting!!!
haha.. Daniel började ju skratta åt mig och jag brast ut att jag ville hitta på nått nån gång typ åka på SPA en helg.. och då började han filma mig... =)
så här söt e jag när jag GRINAR!!!!
NOT!!!
hahahahahaha!!!
snart 31 år???
NEJ... snarare 3 år...=)
En tandblekning kanske hade varit på sin plats eller vad säger ni??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

TACK MALIN att du bjöd på denna! har kollat på den 3 gånger och skrattar gott varje gång. Det är ju egentligen väldigt tråkigt att du är ledsen, men det hela är rätt roligt. Men blev det någon bio? ;)

2:a kommentar, skriven , av Therese:

måste ju även säga förlåt att jag skrattar så gott när du är så ledsen!

3:e kommentar, skriven , av Louise:

Hahaha du är underbar, hormonerna som sprutar ur mig!!!! Tack för att du är en sådan cool tjej

4:e kommentar, skriven , av Jennie:

Oj va jag fick skrattat nu =), mest åt Daniels skratt i bakrunden varje gång din gråt tog ny fart. Ungefär som den där bebisen som skrattar åt micron skrattade han till när du snyftade till!

Va glad att du är ledsen när du har pms =), jag är istället en tickande bomb som exploderar titt som tätt när saker inte går min väg!



Stort av dig att lägga ut den videon, det kallar jag självdistans av rang!



Kram

5:e kommentar, skriven , av Malin:

haha.. Tack tjejer... ja jag skrattar ju rätt gott åt den själv nu så här i efterhand... silken jävla liten barnunge man e.. men ibland blir jag sån.. INTE OFTA och tacka fan för det men ibland bubblar hormonerna upp till ytan.. haha.. Kul att ni gillade den... =) Ville bara visa er att så här ser man ut när man e kvinna och känslig..=) kram på er alla!

6:e kommentar, skriven , av Karin:

Oh holy cow! Har iofs aldrig haft pms så jag har inget att jämföra med. :)

Kommentera inlägget här :