Maten smakade...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...UNDERBART!!!!
Vi råkade ha inne det lite för länge i ugnen bara men annars var det sjukt gott..=)
***********
Usch nu börjar jag må så där förbannat dåligt igen... mina kinder hettar som fan... kan bero på solningen jag gjorde förut efter jobbet.. men det känns som igår.. och då hade jag ju inte solat...
huvudvärk...
trötthet.. ja trött e väl inte så konstigt att jag e.. gick ju upp kvart över 6 i morse..=(
men det känns i min kropp att den inte e okej.. och idag har jag varit borta hela dan så nån läkare har jag inte hunnit ringa..=(.. får ringa på Måndag!!!
Måste fixa skjuts till jobbet på Måndag morgon för Daniel måste ta min bil och byta en bult som tydligen var paj på bilen.. han såg det nu när han bytte däck!!
Min älskling är så duktig.. fixat så med min bil idag.. bytt olja.. ,oljefilter, nya torkarblad, fyllt på spolarvätska..
och jag har äntligen fått ett helt avgasrör... änden var ju av på den men nu har jag en ände på den.. =)
slutade ju 12 idag och åkte då direkt till gymmet och sola 20 min..
behövde det -.skall ju på fest i morgon..=)
sen ut till Sisjön och verkstan.. Daniel jobbar ju på ett kontor där och målar om det..
fixade min bil och åkte ju sen och handla och sen hem..
har duschat och lagat mat och ätit som sagt..=)
Nu skall jag dö i soffan...
snart börjar ju IDOL!!!!
TJOHO!!!
Ha det!

Kommentera inlägget här :