Min pappa!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag är fars dag!
Och tänkte då tillägna detta inlägg till min pappa!
Jag har en pappa som äntligen finns i mitt liv... en pappa jag kan besöka dagligen om jag så vill...
det har inte hänt sen jag var typ 12 år...
Min pappa har alltid varit en som jobbat mycket.. som satsat helhjärtat på sin karriär och lyckats riktigt riktigt bra...
jag har alltid känt stor stolthet för honom och skryter ofta om min pappas position inom företaget Ericson!!!
Han har fått bo utomlands i hela mitt vuxna liv och jag har då fått äran att hälsa på han!
Han började i Tunisien...
flyttade sen vidare till Indien.. sen Brasilien och sen Schweiz.. för att sen komma till Sverige och bosätta sig i Stockholm!
Jag har fått rest en hel del tack vare min pappa och jag har ALLTID känt mig som en bortskämd liten prinsessa när jag besökt han...
Alltid fått återvända hem med både materiella ting och en hel del upplevelser i bagaget!
Min pappa har alltid fått mig att känns mig älskad i hans närvaro, han är en otroligt varm och godhjärtad människa!
En mycket kärleksfull och underbar pappa!
Jag är så glad att få ha min älskade pappa i mitt liv.. att få dela hans intresse för Musik, sport, bilar och Whiskey=)
Han har alltid tagit med mig på kulturella saker som Museum och utställningar!
Han är en pappa som hittar på saker med en , som bjuder med en på upptåg och som fått mig att vara på ställen många andra döttrar ALDRIG kunnat drömma om att få uppleva med sin pappa..=)
Jag är så oerhört glad att få ha min pappa i mitt liv igen!
Glad att han tagit beslutet att befinna sig så nära mig nu!
Jag är glad för att han är den pigga och friska 60-åring som han är!
Och jag hoppas på så många fler år med min Pappa!
Min Pappa är guld värd i mina ögon!
Och kan inte avsluta det bättre än med att säga...
JAG ÄLSKAR DIG PAPPA!!!
Grattis på Fars dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syster:

Han är MIN pappa också och han var det FÖRST..HMM

2:a kommentar, skriven , av pappa:

nu blev det tårar i ögonen...det var snällt Malin. Jag älskar dig!

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Sklnt att höra pappsen! =) Kram

Kommentera inlägget här :