Morn på er...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Lördagen är ÄNTLIGEN här...=)
Vi vaknade rätt tidigt i morse... en hund på Daniels sida som gnydde och jag hade en katt på min sida som anföll alla delar av min kropp så fort den visade sig utanför täcket..=)
Daniel fick gått upp och gå ut och gå med Aramis redan 8.30...
jag somnade om och vaknade 11.15...
GOTT=)
haha..
Daniel kom och mös lite med mig i sängen sen gick jag upp.. åt lite frulle och tog på mig och gick ut och gick med Aramis.. skulle gå den långa rundan men vi gick bara halva för HELVETE vad kallt det va.. jag höll på att förfrysa mitt ansikte!!!!!!  Tårarna sprutade från ögonen på grund av kylan...
så gick hemåt igen...=)
nu sitter jag med färg i håret...=)
Skall snart duscha sen ta på oss ordentligt... Daniel skall på ett möte kl 15 som jag följer med på sen vill jag fika lite och kika runt lite.. blir väl Allum..=)
Skall dock INTE handla nått... julklappar skall jag handla nästa Lördag med Bettan.. vi skall ha en mys dag i stan med julklappsshopping och jullunch...=)
nä.. dax att duscha... ikväll tänker jag ha lite party!!!.. vad för party är icke bestämt...=)
hadet!

Kommentera inlägget här :