Nu e vi vakna!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Hallå i stugan!
Fy fan vad got det har varit att få ha sovit ut ordentligt!!!!
Vaknade 9 och funderade på om jag skulle gå upp då.. men kom på att om jag skall orka med allt idag så MÅSTE jag sova ut!!!!!
Speckat schema!!!!
Inte bakis tack och lov... blev faktiskt knappt onykter igår.. dricker så förnuftigt...
fick dock ta hand om en mycket full Daniel istället och ringde taxi redan strax efter midnatt!!!
Då fick han kasta in handduken..=)
fcik göra mackor åt han när vi kom hem och bädda ner han i sängen...=)
Sen lekte han snarkOrvar hela natten...
Varför skall alltid killar snarka så på fyllan??
Fick i allafall somnat om och vaknade nu vid 12...
åhhhh så gott...
nu skall jag fixa käk...
Daniel vill så klart ha Pizza...
och sen skall jag baka en kaka och städa lite här hemma..
sen får jag besök.. skall bli kul..Marie kommer nog gilla det..=)
Visar bilder från igår lite senare..=)
Bjuder på denna så länge...!!!

Kommentera inlägget här :