Ny duschad!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Gott...
blött nyduschat hår som blöter ner mina axlar..=)
varit ute på en lite längre runda idag... dock bara 4,5 km men var ute i hela 45 min..=) Halt som fan på många ställen så försökte gå på gräset istället=)
Sprang t.o.m på 2 ställen..=)
**************
Fan alla snackar om "Bonde söker fru"...
min personliga åsikt är att dom bönderna är så fruktansvärt but fucking jävla ugly och töntiga så jag får rysningar i kroppen av att bara tänka på det programmet.. dom ser ju ut som nått gud glömde och som dom nu måste hjälpa för dom levt i en mörk lada med grisar hela sitt liv!! Dom är socialt jävla handikappade och borde gifta sig med sina djur istället!!!
Ursäkta mig men så tänker jag!!!
Nä tacka vet jag "Arga Snickaren".. det är grymt..=)
Sen är det ju "Greys anatomy"...=)
Tjoho!
Längtar som en galning till Söndag...
Jul på Liseberg...
sen BIO!!!
Harry, Popcorn och jag..=)
Pappa hade tydligen oxå fått biljetter till föreställningen så han och Carolyn hänger på oxå...
blir Jag, Daniel, Linda, Henke, Denise, Pappa och Carolyn..=)
Pappa sa även nått annat kul förut när jag pratade med honom...
det är än så länge hemligt men till JUL kan jag yttra mig om det.. men fan vad glad JAG blev.. =)
Ja mycket har jag att vara glad för...
Mcket mycket mycket...=)
Och Daniel var ju för söt förut...
Jag: Tycker du att jag skall söka till Idol?
Daniel: Ja varför inte.. det är väl bara att testa!
Jag: ??????
Glad blev jag.. för det betyder att han stöttar mig i en av mina drömmar..=)
haha.. om jag söker återstår att se..
nä.. dricka juice.. äta clementin och se på TV..
Snart kommer Daniel ut från duschen.. har en känsla av att jag lär får äta nått mer då oxå..
OPPS!!!
Skrev jag det..=)
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Arga snickarn gubben är ju minst lika läbbigt ful ;)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

.. haha.. jag vet.. men bra mycket roligare och tuffare..=)

Kommentera inlägget här :