Ny vaken!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
sovit som en drottning minst sagt... shit...
gott!!! Snart e man människa igen..=)
Det luktar dock nått konstigt i min lägenhet.. vaknade av denna stank.. e det jag som legat och småfist i sömnen eller har någon krypit in och dött här inne..??
får undersöka saken!
Alltså jag börjar bli orolig nu...!!
Min mens är över sen typ 2 dar men mitt förbannat dåliga PMS humör har inte försvunnit med den...!!!

HALLÅ MENSEN !!! Kan du vara snäll och komma tillbaka och ta med dig din eftersläntande odrägliga kompis!!!!
Jag blir tokig.. exploderar för minsta lilla...!!
hatar typ allt och alla..

Vissa vill jag bara spy på.. e det PMS eller e det för att dom helt enkelt har Attityds problem och borde bli KN***AD av människan dom pinsamt svansar efter nån jävla gång!!!!!!
Inte vet jag!!!
=)
Men jag måste få bukt på ilskan snart för annars blir det pinsamt=)
****************
Ja lägligt nog e det ju Halloween fest på Lördag... klä ut sig till en liten djävul eller??? då har man ju anledning att vara helt ILSK!!!
Undrar om Daniel är på väg hem snart för hans dator startade precis.. haha..
scary .. eller timer?
fan nu babblar jag bara massa skit känner jag...
vill fortfarande gå på bio för mitt liv har varit sjukt tråkigt det sista...
Mina vardagar består ju av jobb och sen promenader eller träning på gym..
helgerna jobbar jag ju och jobbar jag inte blir saker och ting inte som man vill och Söndagar e jag så trött av hela veckans jobb så då orkar man ju fan inte ta sig ur soffan...
kul liv lixom!!!
************
FAN missade ett samtal idag från Dolt Nummer...!!!
Kan det varit läkaren tro?????
Vill få mina svar NU!!!??
Nä nu skiter jag i detta och går ju VAD-FAN-E-DET-SOM-LUKTAR Jakt... börjar med mina trosor!!!
Ha det!
Justt det...
Hade fått sms av min älskade snutta Marie när jag vaknade nu... hon har kollat upp könet på bäbisen i magen idag och det kommer tydligen bli en flicka till... sjukt för jag var helt bombis på att det skulle bli en pojk denna gång!!!
Men tror ändå stenhårt på att snuttan Angelica kommer få en pojk...
vad min tredje snutta *****N kommer få ja det återstår att se.. är ju så tidigt än...
!!! Alla skall ha barn...
alla utan jag.. e väl för väl ändå..
hur skall jag kunna ta hand om ett barn ,med mitt humör..=)
haha.. ha det.. IGEN!



Passande bild på mig för dagens inlägg!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Tror med Angelica får en pokj ;)

Har den tredje snuttan kommit ut med det än, blir ju inte svårt för folk som känner dig/Er att gissa nu annars... :)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Är ju inte hemligt längre...=)

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Okej.. vet man det. Men du kunde du skrivit hela namnet ju ;)

4:e kommentar, skriven , av Jennie:

Får jag fråga varför ni ska på hallowenfest på lördag? Hallowen har ju redan varit =)! Fast du blir nog snygg som djävul i vilket fall som helst!

anledningen till att jagfrågar e för att allt för många blandar ihop alla helgona me hallowen och det avskyr jag =). Inte för att jag e kristen men den helgen är ju för dom döda!



Du förresten e du säkerr på att det är pms som gör dig ledsen osv så långt efter? Du har inte b12 brist eller så?



Kramar

5:e kommentar, skriven , av malin:

jennie: jo anledningen till festen e för att det körde ihop sig för dom som skulle ha festen förra helgen... så därför flyttade dom fram festen.. jag vet ju oxå att halloween var förra helgen men då jobbade ju jag hela helgen så jag e bara glad att denna fest blev framflyttat för nu kan jag oxå få fira halloween fast 1 vecka senare..=) Jag tror oxå att jag har en B12 brist väntar ju på provsvar från Doktorn men inte fått några ännu så får väl se..=) Kan nog vara en blandning av allt..=) haha.. kram

Kommentera inlägget här :