Onsdag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Det är det idag...
nyss hemkommen från en shoppingtur som sagt=)
Glad att jag hittade det jag behövde och gjorde inte av med allt för mycket pengar .. =) Duktig jag=)
har ju faktiskt en rätt så bra ekonomi just nu och vill ju inte förstöra det... har varit så grymt duktig det sista...
jag jobbar och står i och betalar av skulder och sparar pengar.. ja ni fattar ju.. FAN vad duktig jag e..=)
E taggad som fan inför Lördag.. skall bli grymt kul..=)
Jag skall festa lixom.. haha.. hur ovant e inte det att skriva..=)
Får la se vad Daniel skall klä ut sig till=) Han lär ju leta runt som en galning på Lördag dag efter en utstyrsel då han inte är nån planerare som jag.. haha=)
******************
IKVÄLL....
Då e det Military Fitness training...
WOHO!!
Och jag har typ TVINGAT Daniel till att följa med.. han bara MÅSTE nu.. Linda skall ju ta med Henke så Daniel MÅSTE följa med.. men känner jag han rätt kommer han banga eller i allafall beklaga sig till mig hur han verkligen inte vill göra detta fram tills vi parkerar bilen på plats..=)..
Känner min Daniel!
Skall bli kul i allafall..=)
*******************
Fan Lilla Erla klarade ju militär testet igår men istället för att dom tog henne får Linda och dom ha kvar henne så skall dom få valpar på henne.. dom tyckte hon hade så himla bra gener och var så fin och så stark i sitt psyke så dom ville ha fler av henne.. haha..
Linda och dom har ju varit rätt kluvna men nu e dom nog glada att ändå få behålla henne..=)
*****************
Nu skall jag vila.. det tog på krafterna att shoppa..
måste ju orka med kvällen oxå..=)
I morgon jobbar jag sent...
det betyder SOVMORGON!!!
GÖTT!!!
Haft den här låten på hjärnan hela dan.. hon e grym hon e bäst hon e den jag gillar mest..
öhhh eller va!
ja grym e hon.. hennes nya..
"We be anything but loud!!!!"
Love her!
ha det!

Kommentera inlägget här :