Önskelista!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..ja inte för att jag får mängder av julklappar och presenter!
och jag VET jag fyller 31 år!!!
Men jag har i ALLA år skrivit önskelista och jag både fyller år och det är snart jul så ...
här kommer min önskelista för födelsedag och jul år 2010
* Svarta skinnhandskar

* Smycken (halsband, örhängen och ringar)

* Röd kappa på Lindex STL 38 (såg den idag !! )

* Vit stickad mössa, halsduk och vantar (ett set helt enkelt)

* Laila Bagges Parfym (Rock U)

* Frottè Morgonrock

* Pengar till Laptop

* Ny stekpanna
(kommer nog dock köpa en själv ganska snart för våran gamla är inne på sista refrängen redan!!)
Jag vet att min älskade syster Linda kommer slita håret av sig själv i ren ilska nu men Linda jag begär inte att du skall köpa nått av detta!!! Ge mig en trisslott när jag fyller år !! Det räcker..=)
Det var det hele...
kanske kommer på nått mer.. kompleterar då i så fall!

Kommentera inlägget här :