Rätt ledsen nu!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Trött.. grinig och har huvudvärk.. måste sova så skall snart vila...
åkte ju direkt till Daniel ute vid verkstan efter jobbet vi åkte snabbt ut till Ikea.. lunchade.. sen köpte jag doftljus... åhhhh jullukt!!!
sen hämtade vi upp hans kompanjon i firman för att köra ut han till Stora holm så han fick göra sin halkkörning där...
sen släppte jag av Daniel och åkte hem.. har donat lite här hemma.. och ringde nu till Polisrekryteringen.. ville veta vad som gick fel...
Fick då uppläst av en tjej där vad Poliserna tyckt om mig.. enligt dom var jag en glad, positiv och arbetsvillig tjej fast som verkade vända sin kappa lite efter vinden.. som inte gick in på några djupare analyser!
det var väl ändå mer positivt än negativt...
men sen enligt deras och Psykologens gemensamma uttlåtande så var jag Ej rekomenderad!!!!

Finns tre allternativ...
*Starkt rekomenderad
*Rekomenderad
*Ej rekomenderad
Klart jag hamnade på den sista vilket betyder att det är kört för mig...
Hon tjejen jag pratade med sa att dom nog aldrig tagit in någon som ej blivit rekomenderad men att efter 3 år får jag ju göra om testerna och då försöka igen...
Ja Tjena lixom... som att dom skulle ånga sig och att jag då skulle klara av alla dom testerna igen...
jag är ju för fan inte 20 längre...!!!
Slitit hårt för detta... och LÄNGE!!!
men nu är det bara att inse att jag får lägga denna dröm på hatthyllan..!!!
Psykologens utlåtande har jag fått skickat efter och kommer väl i dagarna...
Vill jag ens läsa det??
NEJ.. för det verkar ju som att det är där det har skitit sig!!!!
Nä... bara att inse.. någon Polis kommer jag inte bli... det är bara att svälja klumpen och inse det...=(
tråkigt men sant...
men finns ju annat jag brinner för här i livet...
musiken.. sången...
kanske skall satsa på att bli stor nu.. så här i 30+ åldern...=)
IDOL nästa eller?????


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Tråkigt att läsa gumman, men kanske ska sattsa lite mer inom väktaryrket? För där har du ju fått in en fot, fast kanske inte rikgit va det du tänkt dig. Du har ju försökt i alla fall, tränar du och håller dig igång så orkar du säkert det testerna om tre år igen. Om det är något du vill göra då, annars är det nya drömmar i ditt liv du får följa nu. Tror absolut din röst är något för IDOL!!! Kram

2:a kommentar, skriven , av malin:

Nja nån väktare vill jag verkligen inte bli.. det är ett riktigt jävla piss jobb och jag städar hellre toaletterna hos dom blinda än blir väktare igen!!! Och om 3 år så tror jag att jag kommit så mycket längre i mitt liv så jag kommer inte vilja då... jag tänker helt klart satsa på nått annat i mitt liv istället=) Kanske IDOL ja...=) Daniel stöttar mig i den frågan i allafall..=)

Kommentera inlägget här :