SEG!!!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. NU sitter jag i soffan igen...
har ju varit i Allum och fikat med Marie och Nadja plus Maries syster Madde som hängde på..=)
Jag köpte present till Oliver som fyller år nu den 23...
Sen hittade jag även en grymt snygg klänning på Cassels för bara 99:-
visar sen.. tänkte ha den på en av julborden..=)
ville haft en röd klänning men det äger jag en redan..=)
nu är jag fett trött och har intagit myskläderna..=)
även intagit fjortis posen..=) Bjuder på ärrad och halvknubbig mage med... men soft tröja eller hur??? =)
Nu skall jag glo film sen äta resterna från tacolasagnen..=) ha det

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Visst är dom fina korten, tack:)

Detsamma, sjukt snygg var du! :)

Tack snälla, ja, folk säger det, ansiktet är pytte:P

Den har varit helt ok!

Hoppas din dag varit bra!

Njut av pipparkakorna och ha en underbar kväll!

Kramar om sötnos!

Kommentera inlägget här :