Shopping!

publicerat i Shopping;
Var inte alls planerat....
skulle bara åka förbi Apoteket efter jobbet för att se om jag hade recept på mer Minipiller...
det hade jag men oj så mycket annat jag fick med mig hem oxå..=)
Minipiller, Allergitabletter, handcreme, tabletter för magen, SB12, Fluor tuggumin och ansiktscreme till Daniel..=)
Efter det åkte jag till Rusta enbart för att köpa body lotion... men satan vad grejer dom fått in... blev massa julklappar...!!!
2 till Ella , 1 till Albin, 1 till Daniels mamma och 2 till hans pappa, 1 till Henke för jag fick han att köpa till i lotteriet..=)
till mig själv blev det detta...
Body lotion så klart men oxå duschcreme, bomullsrondeller, tops och håfärg..( har fått utväxt..=))



blev även denna.. HAHA.. kostade bara 99:-

fick även tag på Twilight och New moon för 99:-

och köpte även nya plattskydd till spisen..=)

Stor handling verkligen jag vet.. men det var ändå mest behövande saker...=)
Nu skall jag vila.. trött...=)

Kommentera inlägget här :